Politica de retur și anularea comenzilor

Înțelegeți faptul că comanda dumneavoastră poate fi procesată imediat după ce ați plasat comanda și, ca atare, dreptul dumneavoastră de a anula sau modifica comanda este limitat. În cazul în care doriți să anulați sau să modificați o comandă trebuie să contactați MIM PROD FOOD SR in maxim 30 de minute de la plasarea comenzii. În cazul în care anularea nu respectă această condiție, utilizatorul este obligat să suporte contravaloarea comenzii și a transportului.
În cazul în care plătiți comanda cu cardul de debit sau de credit, iar aceasta este anulată la inițiativa dumneavoastră sau din cauza ca MIM PROD FOOD SR nu poate onora comanda sau din orice alt motiv (comunicație întreruptă, eroare, etc.), restituirea plăți se va efectua în contul asociat cardului dvs in termen de 24 de ore de la data la care survine anularea.
Deși vom depune toate eforturile pentru a asigura că sunt respectate prețurile și descrierile produselor afișate în aplicații, ne rezervăm dreptul de a anula orice comandă care se bazează pe informații inexacte. O comandă poate fi anulată chiar și după ce ați primit un mesaj care vă indică acceptarea comenzii. MIM PROD FOOD SR își rezervă dreptul de a anula orice comandă, înainte de sau după acceptare, și vă vom notifica imediat cu privire la oricare asemenea anulare. Nu vi se vor factura comenzile anulate în conformitate cu prezenta clauză. Oricare plată efectuată înainte de anularea unei comenzi de către MIM PROD FOOD SR va fi rambursată, de regulă utilizând aceeași metodă pe care ați utilizat-o pentru plata comenzii dumneavoastră.
Nu aveți dreptul să retrageți comanda dumneavoastră plasată pe site, dacă și atunci când aceasta vizează livrarea de bunuri, care: (a) sunt pasibile de deteriorare sau expiră rapid, sau (b) sunt făcute la specificațiile consumatorului sau personalizate. MIM PROD FOOD SR, la libera sa alegere, va stabili dacă o comandă se încadrează în oricare dintre cele două situații menționate mai sus.
Cumparatorul are obligația de a verifica comanda primită în prezența curierului. Orice reclamație ulterioară referitoare la neconformitatea comenzii nu va putea fi luată în considerare în cazul plăților la livrare. În cazul plăților online, sub rezerva de a nu fi luată în considerare, orice reclamație referitoare la neconformitatea comenzii trebuie facută în maxim 2 ore de la primirea comenzii.
Produsele achiziționate nu pot fi returnate.